Eccellente Antioxidante Fenolicu Asimmetricu-An245 & An245dw

I fenoli ostaculati cun un terz-butile (X = terz-butile) è un metilu (R = metil CH3) à a pusizione o di u gruppu idrossil fenolicu impeditu ponu indebulisce in qualchì misura l'ostaculu stericu di u gruppu idrossil fenolicu impeditu, è accelerà u tassu di reazione antioxidante, facendu cusì à a nova struttura di antioxidante ghjucà un effettu inaspettatu. Questa nova struttura di fenoli impediti antioxidanti hè chjamata antiossidante di fenoli impediti asimmetrici.  

Una struttura fenolica ostaculata asimmetrica cun un gruppu terz-butile è un gruppu metilu à a pusizione orto idrossilica hè sufficiente per prutegge si. L'antioxidante fenolicu asimmetricu impeditu, cù 2-metil-6-fenil butil terzariu cum'è u scheletru, hà micca solu e caratteristiche generali di l'antioxidanti fenolici ostaculati, ma si coordinanu ancu cù stabilità antioxidante ausiliaria è resistenza à l'effettu d'ombreggiatura. Dunque hà prestazioni più evidenti cà u tippu simmetricu tradiziunale di fenolu ostaculatu, è hè adattu per l'applicazioni di ossidazione termica.  

AN245, AN1790 (è ancu AN2777) è AO80 sò i trè antiossidanti fenolici ostaculi asimmetrici i più cumuni, frà i quali AN245 hè u più adupratu à prezzu bassu.  

AN 245 hè particularmente adattatu per stereoobstructing antioxidanti fenolici di polimeri organici. Cum'è antioxidante, hè adupratu in a trasfurmazione è a migliurazione di a stabilità termica à longu andà di i polimeri di stirene cum'è HIPS, MBS è ABS, plastiche di ingegneria cum'è POM è PA è poliuretane. Hè ancu un terminatore di catena efficace in u prucessu di polimerizazione di PVC. Stu pruduttu ùn hà alcun effettu nant'à a reazione di i polimeri, adupratu per u polistirenu à altu impattu, u cloruru di polivinile, pò esse aghjuntu à u monomeru prima di a polimerizazione.

Oltre à a situazione di fornimentu di polvere ordinaria, pudemu furnisce 35% di cuntenutu di dispersione-AN245DW. Dopu parechji anni di sperienza di produzzione, u liquidu di dispersione pruduttu è furnitu da a nostra sucietà ùn hè micca faciule da stratificà, è hè più faciule da sparghje ch'è a polvere, chì hè u principale antioxidante adupratu in u prucessu di polimerizazione di u PVC.

Site sempre benvenuti à cuntattateci per richieste!

E-mail: yihoo@yihoopolymer.com
TEL: 17718400232


Tempu di posta: Sep-13-2021