YIHOO AN333-Anti-Oxidante Senza Resistenza à l'idrolisi Senza Phenol

Quandu l'antioxidante fenolicu tradiziunale cuntatta cù u nitrogenu è l'ossigenu gasu in l'aria, produce una struttura chinone. A struttura di Qinone hè a causa radica di l'ingiallimentu è di u rossu.

L'antioxidante di fosfitu hè ancu largamente adupratu cum'è un eccellente antioxidante ausiliare. Tuttavia, cù u miglioramentu continuu di e norme di prutezzione ambientale di l'UE, i requisiti di l'antioxidante fosfitu diventanu sempre più alti. L'antioxidante di fosfitu deve esse più rispettosu di l'ambiente, micca tossicu, non fenolicu, resistente à l'idrolisi, è resiste à temperature più alte.

L'antioxidante ausiliare di fosfitu hè unu di l'additivi di stabilizazione di i polimeri più attivi in ​​l'anni 90. In decenniu, e nuove varietà di strutture emergenu à l'infinitu, ma per a so struttura chimica, pudemu truvà chì a nova struttura di fosfitu cuntene a maggior parte anellu aromaticu sustituente, è in gran parte sò a struttura anulare spirale di pentaeritritol diphosphite è a struttura di esteru di fosfite di bisfenolo. Significa chì u sviluppu di a tecnulugia antiossidante esteru fosfatatu deve focalizassi nantu à dui aspetti: cumu migliurà a stabilità di lavorazione è cume migliurà a stabilità idrolitica.

U nostru antioxidante non-fenolicu -AN333 & AN340, ùn cuntene micca struttura fenolica, dunque pò evità efficacemente u prublema di ingiallimentu causatu da a struttura di quinone. A temperatura di trasfurmazione pò esse sopra à 180 ℃, è hè stata applicata in PU, PVC è altri campi da parechji clienti in e fora.

Tra questi, AN333 hè statu dimustratu per agisce eccellente in materiali spumanti PU, cù una resistenza d'ingiallimentu eccellente è una bona resistenza à l'idrolisi. Hè u megliu sustitutu di JOHOKU Chemical JP333E.

Oltre à l'antioxidanti non fenolici, furnemu ancu altri additivi chì sò aduprati in l'applicazione PU. Sottu i prudutti sò per a vostra scelta:

CLASSIFICAZIONE PRODUTTU CAS TIPU DI CUNTA
ASSORBITORE UV YIHOO UV1 57834-33-0  
  YIHOO UV571 23328-53-2 TINUVIN 571
  YIHOO UV B75 BLEND TINUVIN B75
ANTIOXIDANTE YIHOO AN333 77745-66-5 JP333E
  YIHOO AN340 /  
RITARDANTE A FIAMMA YIHOO FR950 /

Site sempre benvenuti à cuntattateci per richieste!

E-mail: yihoo@yihoopolymer.com
TEL: 17718400232


Tempu di posta: Sep-13-2021